صفحه اصلی / خریدار کتاب دست دوم در غرب تهران

خریدار کتاب دست دوم در غرب تهران

خریدار کتاب دست دوم در غرب تهران. مجموعه بازیافت ابراهیمی مفتخر است که در سمت غرب استان بزرگ تهران همانند مناطق دیگر این استان، خدمات خود را ارائه دهد. اگر جزو ساکنین غرب تهران هستید و در شهرک اکباتان، بلوار فردوس، گیشا، صادقیه، شهران، جنت آباد، پونک، سردار جنگل، ستارخان، طرشت، آزادی، سعادت آباد، شهرک غرب یا هر نقطه دیگری غربی هستید، ما در محل شما عزیزان حاضر و فوراً اقدام به جمع آوری کتب شما می کنیم. بدین منظور کافی است با یک تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۵۲۵۶۱۵۸ و ۰۹۱۲۶۶۵۷۹۸۹ از آخرین قیمت کتب خود جویا شده و با قیمت مناسب و منصفانه آن ها را به ما فروش برسانید. کتاب های دست دوم که دیگر برای شما کاربرد ندارند یا به دلیل محدودیت فضا برای نگهداریشان، مایل به فروش آن ها هستید توسط مجموعه ابراهیمی خریداری شده و پس از مراحل مختلف وارد چرخه بازیافت یا بازار کتاب می شوند.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب

در هر نقطه ای از غرب تهران می توانید درخواست جمع آوری و توزین کتب خود را کنید و در ازای آن ها وجه نقد دریافت کنید. غرب تهران جزو مناطقی است که ضایعات کاغذی بسیاری دارد و به همین دلیل، تمرکز کافی و سرویس فوری برای این محدوده از استان در نظر گرفتیم تا شما عزیزان نسبت به بازیابی و بازیافت کتاب های خود اطمینان خاطر داشته باشید. بد نیست بدانید مجموعه بازیافت ابراهیمی طی سالهای اخیر بیش از پنجاه هزار تن کتاب باطله از غرب تهران خریداری کرده و با جداسازی آن ها کمک شایانی به بازار کتاب و چرخه بازیافت نموده است.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب قدیمی

حفظ ارزش کتاب ها توسط شرکت ابراهیمی

ما سعی می کنیم کتاب های خوانده شده را دست دوم خطاب نکنیم و حافظ جایگاه ارزشمند آن ها باشیم. چنانچه شما به دنبال خریدار کتاب دست دوم در غرب تهران هستید و دلتان نمی آید همه آن ها وارد چرخه بازیافت شوند، بد نیست با ما تماس بگیرید و از ارزش آن ها مطلع شوید. همان طور که بارها قبلاً خاطر نشان کردیم همه کتب باطله نیستند و مجموعه ما به عنوان اولین مجموعه بازیافت مواد کاغذی اقدام به جداسازی آن ها کرده و از ضایعات شدن آن ها ارزشمند جلوگیری می کند. باز هم تاکید می کنیم که از نظر ما همه کتب باطله نیستند و با کمک گرفتن از کارشناسان اهل کتاب اقدام به جداسازی آن ها کرده و مثل دیگر مجموعه های بازیافت همه آن ها را به ضایعات تبدیل نمی کنیم.

مدارس، موسسه ها و انتشاراتی که در غرب تهران مشغول به کار هستند بایستی در جریان باشند که با فروش کتابهای خود می توانند درآمدزایی مالی صورت دهند و اقدام به خالی شدن فضاهای اشغالی کنند .

شما اگر در غرب تهران باشید می توانید خود کاغذ، مجله و الباقی ضایعات کاغذی را به ما بفروشید و قدم بزرگی در زمینه بازیافت ضایعات کاغذی بردارید. ما برای نشر این مطالب از کارشناسان و متخصصان مختلفی کمک گرفته ایم و هر گونه کپی و استفاده بدون اجازه از مطالب می تواند منجر به پیگرد قانونی شود .

مدارس، دانشگاه ها، ادارات و ارگان های بی شماری در غرب تهران افتخار همکاری به ما داده اند و اقدام به فروش کتب دست دوم و کاغذهای باطله خود به مجموعه ما کرده اند که این مسئله از افتخارات مجموعه ما محسوب می شود کتب درسی و دانشگاهی در اغلب موارد به صورت کیلویی خریداری می شوند و ارزش مادی بالایی ندارند. چنانچه این گونه کتابها را در منزل یا انباری خود نگه داری می کنید می توانید آن ها را به ما بفروشید و کمکی در اشتغالزایی در زمینه بازیافت کرده باشید

مجموعه بازیافت ابراهیمی، خریدار کتاب دست دوم در غرب تهران

خریدار کتاب دست دوم در غرب تهران، یکی از اصلی ترین خدماتی است که مجموعه ابراهیمی به شما ارائه می دهد و با قیمت های منصفانه ای که ارائه می دهد سعی بر جلب رضایت شما دارد. قیمت کتب با یکدیگر تفاوت های دارند که شما عزیزان می توانید با تماس گرفتن با کارشناسان ما از آخرین قیمت آن ها جویا شوید. تلفن های ما ۰۹۱۲۵۲۵۶۱۵۸ و ۰۹۱۲۶۶۵۷۹۸۹.

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)
به اشتراک گذاری این نوشته TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاه خود را بنویسید

×