صفحه اصلی / خریدار کتاب درسی دست دوم در محل

خریدار کتاب درسی دست دوم در محل

خریدار کتاب درسی دست دوم در محل زندگی شما. مجموعه ما با توجه به‌ سابقه طولانی و درخشانی که در امر خرید کتاب دارد، در کلیه نقاط تهران و کرج اقدام به خرید و جداسازی کتب درسی می کند. اصلی ترین و مهمترین خدمتی که مجموعه ابراهیمی به شما عزیزان ارائه می دهد، خریداری کتاب درسی دست دوم در محل شما یا درب منزل شما است. ما اقدام به جداسازی کتب می کنیم و با استفاده از تجربیات پرسنل زحمتکشی که داریم، کتب درسی ای که ارزش مادی بیشتری دارند را جدا و به دست مصرف کنندگان می رسانیم. شما عزیزان اگر به دنبال خرید کتاب درسی هستید و آن ها متنوع بوده و در زمینه های مختلفی هستند، بد نیست بدانید که مجموعه بازیافت ابراهیمی همه آن ها در کلیه زمینه ها را خرید می کند. بدین منظور شما عزیزان می توانید با تلفن های ۰۹۱۲۵۲۵۶۱۵۸ و ۰۹۱۲۶۶۵۷۹۸۹ تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب

کاغذ های اداری و جزوات دانشگاهی و مدرسه ای از موارد پرتکراری هستند که حجم عمده ای از کاغذهای باطله را تشکیل می دهند و با توجه به افزایش جمعیت کشورT طی سال‌های اخیر حجم زیادی از آن ها در منازل شما عزیزان است که ما سعی بر جمع آوری و تفکیک آن ها داریم.

خریداری انواع کتاب درسی دست دوم

مجموعه ابراهیمی، کلیه کتاب های درسی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، کنکوری، دانشگاهی نظیر رشته های (معماری، کامپیوتر، مدیریت بازرگانی، هنر، گرافیک، تجربی، رواشناسی، هنر، معماری و عمران، برق و مکانیک و بسیاری رشته های دیگر) را با قیمت مناسب و سرویس فوری از شما عزیزان خرید و به شما اطمینان خاطر می دهد که مطمئن باشید همه کتب خریداری شده شما، وارد چرخه بازیافت نشده و مجموعه ما ارزش بالایی برای آن ها به طور کامل ارزش قائل می گردد.

عده بسیار زیادی از شما عزیزان سالهاست که کتب درسی، کنکوری و جزوات درسی خود را در منزل یا انباری نگه می دارید و به دنبال خریدار کتاب درسی دست دوم در محل خود هستید که اقدام به جمع آوری و خرید کتب شما عزیزان کند. دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند و دانش آموزانی که درجات ترقی را طی می کنند، پس از مدتی به کتب خود نیازی ندارند. شما دوستان می‌توانید با ما در تماس باشید و اقدام به فروش کتاب های درسی خود کنید. شما عزیزانی که قصد فروش کتب خود را دارید، بایستی در جریان باشید که با توجه به گستردگی فضای مجازی و قدرت بسیار بالای اینترنت، جمعیت طرفداران کتاب و کتابخوانی طی سالیان اخیر به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است، اما مجموعه ما طی سالیان اخیر قدم های بزرگی در گسترش کتاب و کتابخوانی برداشته است و در کنار امر بازیافت ضایعات کاغذی فعالیت هایی در این زمینه به طور کامل انجام داده است.

همه گیری ویروس کرونا، دردسر های بزرگی را برای نظام های آموزشی در سراسر جهان به وجود آورد و باعث مجازی شدن تحصیلات شد . طی دورانی که ویروس کووید ۱۹ در حال همه گیری و ایجاد مشکلات بود، بسیاری از افراد و مدرسه ها قید تدریس و تحصیل حضوری را زدند و از طریق فضای مجازی اقدام به این مهم کردند. این مسئله باعث تقلیل حجم ضایعات کاغذی شد و کارخانه های بازیافت کاغذ با افت محسوس حجم کاری مواجه شدند . کتب و کاغذ های باطله مورد بازیافت قرار می گیرند و از قطع بیشتر درختان جلوگیری می کنند .

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب کنکوری

ابراهیمی، خریدار کتاب درسی دست دوم در محل زندگی شما

اگر به دنبال قیمت دقیق کتاب های خود هستید، بهترین و ساده ترین روش برای استعلام قیمت کتاب درسی دست دوم، فرستادن عکس است که می‌توانید از طریق اپلیکیشن های مشهور، عکس ها را برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن، به شما عزیزان اعلام قیمت می کنند. به‌دلیل وزن بالایی که کتاب دارد حمل، جابجایی، بسته بندی و توزین آن ها به عهده پرسنل ما است. پس نیازی نیست به هیچ وجه نگران این قبیل مسائل باشد. ابراهیمی به عنوان خریدار کتاب درسی دست دوم در محل، در خدمت یکایک شما دوستان عزیز و گرانقدر است.

۳.۲/۵ - (۶ امتیاز)
به اشتراک گذاری این نوشته TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاه خود را بنویسید

×