صفحه اصلی / خریدار کتاب دست دوم دانشگاهی

خریدار کتاب دست دوم دانشگاهی

خریدار کتاب دست دوم دانشگاهی. کتب دانشگاهی و همچنین دست دوم مربوط به هر رشته ای که باشند، برای ما قابل خرید بوده و در ۹۰% مواقع آن ها وارد چرخه بازیافت می شوند و با تخمیر آن ها مواد کاغذی جدیدی تولید می شود. چنانچه فارغ التحصیل شده و کتابهای دانشگاهی و جزوات و برگه های باطله دارید با تماس تلفنی از طریق کارشناسان ما میتوانید از آخرین قیمت کتب دانشگاهی و باطله جویا شوید.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب

کتابهای دست دوم دانشگاهی در همه نقاط تهران و کرج برای ما قابل خرید می باشند و با حاضر شدن در محل کار یا زندگی شما اقدام به جمع آوری، توزین و خرید آن ها می کنیم. اگر به دنبال خریدار کتب دانشگاهی هستید، نیازی نیست آنها را حمل کنید و به مکان مشخصی مراجعه کنید، زیرا مجموعه بازیافت ابراهیمی با حضور پرسنل خود در محل شما اقدام به خریداری آن ها می کند و در ازای آن ها وجه نقد به شما عزیزان می پردازد. کتابهای دانشگاهی به دلیل تعدد بسیار زیاد در بازار کتاب فقط به صورت کیلویی خریداری می شوند و برای ما نو و کهنه بودنشان تفاوت چندانی ندارد و در اغلب مواقع، وارد چرخه بازیافت می شوند.

چنانچه شما کتب دانشگاهی دست دوم دارید، بایستی بدانید که آن ها از ارزش مادی بالایی برخوردار نیستند و از دید ما کاغذ باطله محسوب می شوند. کتب دانشگاهی مربوط به هر رشته ای که باشند برای ما قابل خریداری هستند و به قیمت روز در ازای وجه نقد مبادله می شوند .

شما در همه نقاط تهران می توانید با فرستادن عکس از حجم کتابهای دانشگاهی که در منزل موجود دارید از آخرین قیمت آن ها خود جویا شوید و آن ها را به ما بفروشید .

کتابهای دانشگاهی را درب منزل شما با ترازوی دقیق و آخرین قیمت روز جمع آوری می کنیم و چنانچه شما عزیزان کاغذ باطله یا کتاب درسی و کنکوری هم داشته باشید میتوانید به کتب دانشگاهی خود اضافه کنید و اقدام به فروش آن ها کنید. بسیاری از شما عزیزان هنگام تماس با کارشناسان ما تاکید بر نو بودن و تمیز بودن کتب خود دارید و باید بدانید این مسائل تغییری در قیمت خرید ما ندارند و به دلیل ازدیاد و فراوانی کتابهای دانشگاهی در بازار ما، آن ها را به صورت کیلویی خریداری می کنیم. مدت زیادی از فارغ‌التحصیلی شما گذشته است و کتب مربوط به دوران دانشجویی شما در انبار یا خانه خاک می خورند و به دلیل تغییرات مداومی که در این گونه کتاب ها صورت میگیرد این کتب قابل استفاده نیستند و بایستی وارد چرخه بازیافت شوند.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب درسی

ما در تلاش هستیم به کمک اینترنت و فضای مجازی به شما عزیزان اعلام کنیم که این کتابها زباله نیستند و قابل بازیافت می باشند و می توانند به حفظ کره زمین و بهبود آینده فرزندانمان کمک کنند. چنانچه خودتان در منزل از ترازوی دیجیتالی بهره می برید و برای فروش وقتتان محدود است، می توانید با توزین آن ها مراحل جمع آوری و خرید کتب دانشگاهی را با سرعت بالاتری طی و از اتلاف وقت جلو گیری کنید. هر چند که باید خاطر نشان شویم، پرسنل و ینروهای کارکشته و حرفه ای مجموعه بازیافت ابراهیمی، همواره با ترازوی دیجیتالی و دقیق خدمت شما عزیزان می رسند و به هیچ عنوان نباید نگران این مسائل باشید.

شرکت بازیافت ابراهیمی، خریدار کتاب دست دوم دانشگاهی

مجموعه بازیافت ابراهیمی به عنوان یکی از بهترین مجموعه های خریدار کتاب درست دوم دانشگاهی در تهران و کلیه مناطق ۲۲ گانه آن و همچنین استان البرز، خدمات گسترده ای را به شما عزیزان در زمینه ی خرید انواع کاغذ باطله ارائه می کند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک گذاری این نوشته TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاه خود را بنویسید

×