صفحه اصلی / خریدار کتاب درسی دست دوم در انقلاب

خریدار کتاب درسی دست دوم در انقلاب

خریدار کتاب درسی دست دوم در انقلاب تهران. در هر کجای منطقه انقلاب زندگی می کنید از غرب (خیابان آزادی) گرفته تا شرق (میدان امام حسین و ابتدای خیابان دماوند)، مجموعه بازیافت ایراهیمی، در تمامی این محدوده ها، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. ما تمامی کتاب های درسی شما را چه به صورت تکی و چه به صورت عمده با قیمت منصفانه خریدار هستیم.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب درسی

خریدار انواع کتاب درسی دست دوم در انقلاب

بسیاری از شما بزرگواران، سال ها کتاب های درسی را در خانه یا در انبار نگهداری و به دنبال خریداران کتاب های درسی دست دوم هستید تا به جای آن کتاب های خود را جمع آوری و خریداری کنند. کسانی که فارغ التحصیل شده اند و دانشجویانی که در حال پیشرفت در رشته تحصیلی دانشگاهی خود هستند، بعد از مدتی دیگر نیازی به کتاب های قدیمی خود ندارند. بنابراین می توانند با ما تماس بگیرید و کتاب های درسی خود را بفروشید. عزیزانی که قصد فروش کتاب های خود را دارند باید به اطلاع شما بزرگواران برسانیم که در سال های اخیر به دلیل گستردگی فضای مجازی و قدرت زیاد اینترنت تعداد علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است اما مجموعه بازیافت ابراهیمی اخیراً که در گسترش کتاب و کتابخوانی گام های بلندی برداشته و علاوه بر بازیافت کاغذهای باطله، فعالیت هایی را در این زمینه به طور کامل اجرا کرده است. ما بیش از ۲۰ سال است که در زمینه خرید کتاب های درسی و کمک درسی، فعالیت های گسترده ای داریم.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب

ابراهیمی، مشاور و خریدار کتاب دست دوم در انقلاب تهران

برای استعلام قیمت خرید و فروش کتاب درسی و دریافت مشاوره رایگان، با تلفن های ۰۹۱۲۵۲۵۶۱۵۸ و ۰۹۱۲۶۶۵۷۹۸۹ تماس بگیرید. ابراهیمی، خریدار کتاب درسی دست دوم در انقلاب و سایر شهرهای استان تهران و البرز است. منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک گذاری این نوشته TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاه خود را بنویسید

×