صفحه اصلی / خریدار کتاب ادبی

خریدار کتاب ادبی

خریدار کتاب ادبی (Literary Book Buyer)، یکی دیگر از خدمات شرکت بازیافت ابراهیمی است. شما بزرگواران می توانید انواع کتب ادبی خود را در هر نوع و موضوعی که باشد، به ما فروخته و از این طریق برای خودتان کسب درآمد مازاد کنید. شاید اخیراً کلی مجموع کتاب های ادبی را از پدربزرگ یا مادربزرگ خود یا نیاکان قدیمی خود به ارث برده اید. اگر در زمینه فروش کتاب تجربه زیادی ندارد، احتمالاً از خود می پرسید که این مجموعه کتابی که به من سیده، چقدر ارزش دارد!.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب دست دوم

اولین مسئله مهم این است که از قبل تشخیص دهید یک کتاب قدیمی لزوما کمیاب نیست و لزوماً ارزش بازاری ندارد. به عبارت دیگر، فقط به دلیل قدیمی بودن یک کتاب بدین معنی نیست که می توانید آن را به مبلغ زیادی بفروشید، یا اینکه فردی حاضر است مبلغ زیادی (یا در برخی موارد مبلغی!) برای کتاب بپردازد. این نوع فرض به ویژه زمانی رایج است که شخصی کتاب مقدس خانوادگی را پیدا کند یا دریافت کند، یا زمانی که فردی مجموعه‌ای از کتاب‌های قرن نوزدهم یا اوایل قرن بیستم را به دست می‌آورد که سن او را نشان می‌دهد.

آیا شما آن مجموعه کتاب قدیمی را از یکی از بستگان خود که اتفاقاً یک بازیگر مشهور است به ارث برده اید؟ اگر چنین است، آن جعبه کتاب های قدیمی می تواند بسیار گران باشد، حتی اگر کتابی که برای صاحب قبلی ناشناخته است، ارزش زیادی نداشته باشد. با این حال، توجه داشته باشید که ممکن است لازم باشد که منشا مجموعه را به خریداران علاقه مند نشان دهید. به عنوان مثال، اگر یکی از این بازیگران مشهور، فامیل شماست و صاحب این جعبه کتاب است، آیا عکسی از کتابخانه با کتاب های موجود در قفسه ها دارید؟ یا نامه ای دارید که به شما کتاب می دهد؟ یا نسخه ای از وصیت نامه؟ به همین ترتیب، حتی اگر صاحب قبلی این مجموعه از کتاب‌های میراث، فرد مشهوری نبوده است، یک یا چند کتاب موجود در این مجموعه ممکن است ارزش بازاری داشته باشند، حتی اگر توسط نویسنده امضا یا نوشته شده باشند. البته در مورد اثبات کتاب یا کتاب نیز به اطلاعات بیشتری نیاز دارید و ممکن است برای تشخیص صحت امضا یا کتیبه با یک متخصص کتاب کمیاب مشورت کنید.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب قدیمی

مشاوره در خصوص خریدار کتاب ادبی

شرکت بازیافت ابراهیمی به عنوان مشاور شما در خصوص خریدار کتاب ادبی، طیف وسیعی از خدمات را به شما بزرگواران ارائه می دهد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک گذاری این نوشته TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاه خود را بنویسید

×