صفحه اصلی / خرید کاغذ باطله درب منزل

خرید کاغذ باطله درب منزل

خرید کاغذ باطله درب منزل توسط مجموعه بازیافت ابراهیمی. برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ۰۹۱۲۵۲۵۶۱۵۸ و ۰۹۱۲۶۶۵۷۹۸۹ تماس بگیرید. کاغذ بیشتر و بیشتر در حال بازیافت به محصولات جدید است. خرید کاغذ و محصولات با محتوای بازیافتی به “close the recycling loop” کمک می کند. کاغذی که ما از روش های مختلف بازیافت جمع آوری می کنیم به عنوان مواد خام برای تولید محصولات کاغذی جدید برای بازار استفاده می شود. علاوه بر این، تقریباً سه درصد از کاغذ بازیافتی در محصولات غیرکاغذی استفاده می شود.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کاغذ باطله

شرکت ابراهیمی، عرضه و تقاضا را در تجارت کاغذ باطله به هم متصل می کند. به لطف شبکه جهانی خود، ما به کاغذهای باطله از تمام گریدهای موجود در لیست گریدهای کاغذ باطله EN 643 دسترسی داریم و می‌توانیم تمام گریدهای کاغذی که نیاز دارید را در هر زمان تامین کنیم.

بازیافت کاغذ، فرآیند دایره ای تبدیل کاغذ باطله قدیمی به کاغذ جدید است که به این فرآیند بازیافت و تولید کاغذسازی می گویند. کاغذ یک منبع ۱۰۰% طبیعی و قابل بازیافت است که از الیاف چوب ساخته شده است. بنابراین ضایعات کاغذ مهمترین عنصر برای فرآیند تولید محصولات جدید کاغذ و مقوا است.

سه فرآیند اصلی ضایعات کاغذ

  1. کاغذ ضایعات خانگی – ترکیبی از ضایعات کاغذی حاوی روزنامه های قدیمی، کاغذ چاپگر، مجلات، نامه های ناخواسته و بسته بندی مقوایی.
  2. ضایعات مقوایی – ضایعات مقوا راه راه قهوه ای از جعبه های بسته یا بسته بندی مقوایی.
  3. کاغذ باطله محرمانه – اسناد چاپ شده با اطلاعات حساس روی آن، مانند اطلاعات شخصی. بیشتر این اسناد به یک کاغذ خردکن ختم می شود. این کاغذ باطله خرد شده منبع مهمی برای صنعت دستمال کاغذی است.

شرکت ابراهیمی، خرید کاغذ باطله درب منزل را در استان های تهران و البرز را انجام می دهد.

۴/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک گذاری این نوشته TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It
×