صفحه اصلی / خریدار کتاب دست دوم در شرق تهران

خریدار کتاب دست دوم در شرق تهران

خریدار کتاب دست دوم در شرق تهران. مجموعه ابراهیمی بیش از بیست سال است که در زمینه خرید کتاب دست دوم در کل استان های تهران و البرز فعالیت دارد. فعالیت های ما در منطقه شرقی تهران، بسیار زیاد است. اگر در منزل یا دفتر کاری خود، کلی کتاب دست دوم و قدیمی دارید که مدت هاست در انباری قرار دارند و نمی دانید که با آن ها چه کار کنید، کافیست آن ها را به ما بفروشید، تا هم از این طریق درآمد مازاد کسب کنید و هم کمکی به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه کرده باشید.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب دست دوم

پس از تماس با شرکت ابراهیمی، تا کمتر از ۲۴ ساعت خدمت شما می رسیم و کتب دست دوم شما را خریداری می کنیم.

ما کتاب های قدیمی و کمیاب شما را می خریم

تخصص ما در زمینه خرید کتب قدیمی و کمیاب، به‌ویژه کتاب‌های چاپ اولیه، کتاب‌های دست‌نویس، آرشیو، داستانی، درسی، کمک درسی، تاریخی، سفر و اکتشاف و خیلی موارد دیگر. اگر بتوانید عکس‌های باکیفیتی از صحافی و صفحه عنوان کتب با تاریخ برای ما ارسال کنید، ما اغلب می‌توانیم بر اساس آن‌ها پیشنهادات قیمتی را به شما عزیزان ارائه دهیم. گاهی اوقات، نیاز است که کتاب ها شخصاً مشاهده شوند، و در این صورت، باعث افتخارمان است که در کوتاه ترین زمان، خدمت شما برسیم.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب قدیمی

ابراهیمی، مشاور شما در زمینه خریدار کتاب دست دوم در شرق تهران

ابراهیمی به عنوان خریدار کتاب دست دوم در شرق تهران و کلیه شهرهای دیگر این استان بزرگ و همچنین استان زیبای البرز، طیف وسیعی از خدمات را به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ۰۹۱۲۶۶۵۷۹۸۹ و ۰۹۱۲۵۲۵۶۱۵۸ تماس بگیرید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)
به اشتراک گذاری این نوشته TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاه خود را بنویسید

×