صفحه اصلی / خریدار کاغذ باطله در انقلاب

خریدار کاغذ باطله در انقلاب

خریدار کاغذ باطله در انقلاب توسط شرکت بازیافت ابراهیمی در این منطقه بسیار مهم انجام می شود. منطقه انقلاب یکی از مناطق شلوغ و پرتردد مرکز شهر تهران و یکی از مناطقی است که در آن مراکز و مکان های بسیار مهمی قرار دارد. از جمله کلی فروشگاه کتاب فروشی و همچنین دانشگاه تهران که این مکان نیازی به توضیح ندارد و همه شما بزرگواران می شناسید. پرسنل تیم شرکت بازیافت ابراهیمی، آماده اند تا در کلیه مناطق خیابان و میدان اتقلاب اسلامی و کوچه و پس کوچه های آن، به شما عزیزان در محل زندگی شما، خدمت رسانی کنند. اگر در منطقه میدان انقلاب اسلامی و اطراف آن حضور دارید و قصد دارید کاغذهای باطله خود را با قیمت بالا بفروشید، کافی است با شرکت ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، برای خدمت رسانی به شما عزیزان حاضر شویم.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کاغذ باطله

بسیاری از شما عزیزان بر این باور هستید که کاغذ باطله قابل فروش نیست و به دلیل حجم کم ارزش فروش و جابجایی ندارد. مجموعه ما از طریق این نوشته اعلام می کند که چنانچه شما عزیزان بیش از ۳۰ کیلو کاغذ باطله خانگی داشته باشید، با حضور پرسنل مجموعه بازیافت کاغذ ابراهیمی در محل خود می توانید اقدام به فروش کاغذ های باطله خود کنید. دفتر و کتاب مدرسه و کاغذ های باطله شما را با حضور در محل زندگی شما جمع آوری می کنیم و در ازای آن ها وجه نقد تقدیم شما می کنیم. بسیاری از مردم کاغذ های باطله را زباله محسوب می کنند و به دلیل اطلاعات پایین و عدم آگاهی از ورود آن ها به چرخه بازیافت غافل می مانند که این مسئله ضررهای بسیار زیادی به صنعت کاغذ، چرخه بازیافت و محیط زیست وارد می کند. ما خواستار آگاهی افراد با مطالعه این مقالات و توضیحاتی که خدمت شما ارائه می دهیم، هستیم و توقع داریم بعد از مطالعه این مطالب از ورود کاغذ های باطله به زباله دان ها جلوگیری کنید. سالهاست که کتاب‌ها و جزوات شما در خانه خاک می خورد و شما عزیزان به دنبال خریدار کاغذ درب منزل هستید و هیچ اطلاعی از این مقوله ندارید. فروش کاغذ و کتاب در حجم کم می تواند کمکی به چرخه بازیافت کند و در این راستا اشتغالزایی صورت دهد.

ابراهیمی، مشاور شما در خصوص خرید و فروش کاغذ باطله در انقلاب

مجموعه ابراهیمی افتخار دارد که در زمینه خریدار کاغذ باطله در انقلاب و سایر مناطق استان بزرگ تهران، همراه و یاور شما عزیزان باشد. به دست آوردن سود زیاد، حق شماست. برای دریافت راهنمایی و مشورت با کارشناسان مجموعه ابراهیمی، با تلفن های ۰۹۱۲۵۲۵۶۱۵۸ و ۰۹۱۲۶۶۵۷۹۸ تماس بگیرید.

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)
به اشتراک گذاری این نوشته TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاه خود را بنویسید

×