صفحه اصلی / خریدار کتاب کنکوری

خریدار کتاب کنکوری

خریدار کتاب کنکوری توسط مجموعه ابراهیمی در کلیه مناطق استان های بزرگ تهران و البرز انجام می گیرد. اگر قصد فروش کتاب های کنکور خود را دارید، می توانید با تلفن های ۰۹۱۲۵۲۵۶۱۵۸ و ۰۹۱۲۶۶۵۷۹۸۹ تماس بگیرید. ما تمامی کتاب های کنکور شما را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده از شما عزیزان خریدار هستیم.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب درسی

بسیاری از شما عزیزان پس از پشت سرگذاشتن کنکور مقدار زیادی کاغذ، جزوه و کتب درسی و کنکوری دارید که با فروش آنها می توانید بازدهی مالی و نظم خانه یا انباری را برای خود به ارمغان بیاورید. کتاب های کنکوری نظام قدیم از آن دسته کتبی هستند که به دلیل تغییر مداوم دروس و دخالت مافیای کنکور، سال به سال دستخوش تغییرات می شوند و به همین دلیل دیگر قابل استفاده نیستند. البته ذکر این نکته ضروریست که متقاضیان رشته های تجربی و انسانی در موارد خاص می توانند کتب خود را به صورت درصدی به فروش برسانند. هر چند که باید به یاد داشته باشید، در اغلب موارد کتاب‌ ها و جزوه های کنکوری به صورت کیلویی خرید شده و از ارزش مادی بالایی برخوردار نیستند .

مجموعه بازیافت ابراهیمی با تجربه درخشان در زمینه خریداری کتاب های کنکور در همه نقاط تهران و کرج، آماده خدمت به شما عزیزان است. خرید کتاب کنکوری یکی از اصلی ترین و مهم ترین اموراتی است که ما مفتخر به انجام آن هستیم.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب

سال ها از کنکور شما می گذرد و در حال حاضر دانشجو یا فارغ‌التحصیل رشته مربوطه هستید و حجم زیادی از کتب آموزشی گاج،قلم چی و … را در منزل نگهداری می کنید، بد نیست بدانید که با فروش این کتب می توانید وجه نقد دریافت کنید و از پرسنل ما در امر جمع آوری آن ها کمک بگیرید.

مافیای کنکور و چاپ کتابهای کنکوری به قدری خبیثانه عمل می کند که داوطلبان هرسال مجبور به خرید کتب جدید بشوند و کتب سال قبل برایشان قابل استفاده نباشد. با توجه به اینکه کتب کنکوری که مربوط به سالیان قبل هستند به صورت دانه ای و درصدی خرید نمی شوند و تنها راه فروش آنها به صورت باطله و کیلویی است.

این مطلب را از دست ندهید: خریدار کتاب قدیمی

باید بدانید که شما عزیزان با فروش کتابهای کنکوری و درسی خود می توانید سهم بسزایی در امر بازیافت کاغذ داشته باشید و از قطع درختان جلوگیری کنید. سالیانه تعداد بسیار زیادی درخت در راه تولید کاغذ قطع می شوند و از بین می روند که این مسئله جز تغییرات منفی اقلیمی و گرم شدن کره زمین دستاورد دیگری ندارد و آینده فرزندانمان را به خطر می اندازد.

شرکت بازیافت ابراهیمی، خریدار کتاب کنکوری

بعضی از شما عزیزان به ازای هر جلد کتاب کنکوری مبالغ هنگفتی را هزینه کردید و از اینکه آن ها را به صورت کیلویی بفروشید، راضی نیستید و نسبت به این مسئله انتقاد دارید. مجموعه بازیافت ابراهیمی همه سعی خود را می کند که کتب کنکوری شما را به صورت درصدی خرید کند و قیمت‌های منصفانه با شما عزیزان ارائه کند. شرکت بازیافت ابرهیمی، خریدار کتاب کنکوری در سرتاسر استان های بزرگ تهران و البرز است. که شما عزیزان می توانید با تماس گرفتن از آخرین قیمت کتب باطله و کنکوری جویا شوید. برای ارتباط با ما با شماره تماس های ۰۹۱۲۵۲۵۶۱۵۸ و ۰۹۱۲۶۶۵۷۹۸۹ تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
به اشتراک گذاری این نوشته TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

2 دیدگاه دربارهٔ «خریدار کتاب کنکوری»

دیدگاه خود را بنویسید

×